Ennen kuin täytät hakemuslomakkeen, lataa tietokoneellesi oheiset hakemuksen liitetiedostot eli ansioluettelo ja tutkimussuunnitelma.

Täytä ne ohjeiden mukaan. Valmiit liitetiedostot kannattaa tallentaa omalle koneelle valmiiksi PDF- tai Word-muodossa.

Mikäli et ole vielä ladannut hakemuksen liitetiedostojen mallipohjia, voit ladata ne oheisista linkeistä: ansioluettelo ja tutkimussuunnitelma. Täytä ohjeiden mukaan ja tallenna nimellä omalle koneelle PDF- tai Word-muodossa. Sen jälkeen lisää ne alla oleviin kenttiin.

Choose File

Ennen lomakkeen lähettämistä, olethan tutustunut Suomen Silmälääkäriyhdistyksen tutkimus- ja matka-apurahojen sääntöihin sekä apurahoihin liittyvään rekisteriselosteeseen.

Olen lukenut ja lupaan noudattaa tutkimusrahaohjetta. *
Hyväksyn henkilötietojeni käsittelyn apurahoihin liittyvä rekisteriselosteen mukaisesti. *
Hyväksyn mahdollisen apurahamyönnön julkistamisen. *
Hyväksyn, että minulle saa lähettää sähköpostilla hakemuksen käsittelyä koskevia ilmoituksia. *
Kiitos hakemuksestasi! Se on nyt lähetetty onnistuneesti. Siitä on myös lähetetty kopio antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Hakemuksen lähettämisessä tapahtui virhe! Kokeile myöhemmin uudelleen tai ole yhteydessä viestinta@silmalaakariyhdistys.fi